Julmys



Jisses, ibland är jag helt enkelt urusel på att prioritera, liksom idag.
Hela kvällen har jag ägnat framför tvn tillsammans med mamma och bror, vi har ätit crepes, smuttat glögg och tryckt i oss pepparkakor. Programmet vi kikade på var bland annat Bonde söker fru, och halv åtta hos mig. Julkänslor så det bara skriker om de! Nu önskar jag mig lite mysig snö bara ...

Imorgon börjar dagen väldans tidigt med en redovisning, lite pirrigt är de allt.
Skall strax krypa ned under täcket så jag orkar upp tills dess. Men först- lite Bokläsning!

Fick för övrigt VG på bransch & produktskunskapsprovet jag skrev igår,
jag är nöjd, mycket nöjd.

Nu tänker jag slå en singnal till min käresta.
Sleep tight.


Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Ville bara meddela att du är överbjuden! Välkommen tillbaka med nytt bud om du är intresserad.

2008-12-04 @ 18:51:33
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback