Strålande jul!



Vilket perfekt avslut på dagen! Nu är det bara några få minuter kvar tills doppare- dagen slår över till vår efterlängtade julafton. Stämningen slog omkull mig ordentligt här under kvällen då jag städat och bakat som en tok till härliga toner av julmusik. Det blev knäck och chokladgodis a lá Johanna, de ni!


Jag har även unnat mig lite tid till att slå in de absolut sista klapparna som köptes idag efter mitt sista arbetspass på jobbet.


, På tal om jobb. Jag kände mig som ett litet barn idag när jag skulle tacka dem för tiden som vart, och därefter önska dem god jul. Grin Johanna, jag tjöt som aldrig förr! Det var oerhört tungt att veta att det var absolut sista gången jag arbetade ihop med dem, min extra familj, mina vänner för livet. Jag kommer att sakna dem ..


Min julklapp var inte den tokigaste heller, vilken superchef jag har. Hade ...
Han måste vara världens sötaste!  

Tack.

Nu ska jag dricka upp min glögg och äta några bitar av all den knäck som under kvällen bakats så flitigt. Imorgon är det jul .. jul .. strålande jul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dopparedagen ÄR julafton! Den slår liksom inte över till någonting eftersom att det är samma dag ;)

2008-12-24 @ 10:12:35
Postat av: ds

du skulle va snyggare utan så mycke smink

2008-12-25 @ 22:44:06
Postat av: Johanna

Jag har noll koll på dagarna faktiskt! ;) Skyller på hårfärgen denna gång. thihi.

2008-12-27 @ 01:38:38
Postat av: soeticz / bloggdesigner

ditt utseende påminner om min kompis :)

ni är lite lika ^^ :D

2009-01-07 @ 20:45:19
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback