Party like a rockstar

Gudars vilken kväll!
Efter en flaska rosévin, en flaska vitt vin och lite skumpa skuttade jag och lilla S in i en taxi och begav oss till Lotus, som så många gånger förr. det var mycket folk, och stämningen var bra mycket bättre än sist vi vistades där- kanske var det för det goda folkets skull? Jag hittade en massa gamla klasskompisar från årskurs nio, vilket var mycket glädjeframkallande. Det blev dans och prat hela natten lång tills det blev dags för efterfest hemma hos S.

Idag ligger jag sjuk, och då menar jag inte som bakfull - utan riktig feber med halsont och hosta. Jag har dessutom nästan tappat rösten, det är ju strålande! ... eller inte.

Tänker hålla mig till sängen ikväll, det blir några bra filmer som åker igång och lite te & choklad som sällskap. Helst av allt hade ju en man med lite kärlek vart bäst, som motgift menar jag.

Eller också hade det bara blivigt värre.
Jag hade som vanligt blivit förgiftad och lämnad för att tina bort- sakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback