Funderingar

Idag är jag helt slutkörd, inte gjort annat än legat i min säng hela dagen- alldeles ensam.
Funderat lite kring helgens gång, relationer och det allmäna livet. Det är mycket frågor som saknar svar ..

Men det finns också frågor som redan har svaren, det handlar bara om att värna om dem.
Om ett halvår tar jag studenten, och efter det hoppas jag på att kunna följa mina drömmar i en annan stad, kanske till och med i ett annat land. Vill lämna alla låtsasvänner, behålla de äkta och bli lycklig på riktigt.

Skall strax slå på tvn för att titta på Sanningens ögonblick, efter det blir det te, doftljus och lite läsning.

Tänker på dig, M.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så falsk att det är synd om dej. hoppas dina fina vänner inser de.

2008-12-08 @ 18:17:26
Postat av: Johanna

& du är så feg att du inte ens vågar nämna ditt namn. Undrar vem de är synd om.

2008-12-09 @ 01:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback