Ett litet hjärta



Jag slöt mina ögon & försökte, hoppades på att få somna. Men icke ..
Det är på tok för mycket susningar uppe i hjärnkontoret som pågår just nu.

Juldagen, mina höga förväntningar sprack redan efter fem minuters mingel inne på eskilstunas läskigaste nattklubb, Lotus. Efter några öl traskade jag av någon anledning helt ensam vidare till Harrys, där det knappast var så mycket bättre. Folk kom & gick hela tiden, och ingen såg sådär jätteglad ut. Miljön var inget annat än kall och stökig, och känslan av att ha gått nästan tusen kronor back på kontot var väl inte det roligaste.

Hade jag inte mött dig, hade inget lönat sig.

Nåja, nog pratat om julen och alla dess tråkigheter.
Imorgon är det lördag, och jag har precis ställt in planerna med människan som jag längtat efter så. Men vad gör man inte för sina vänner. Det blir bio, matlagning och en rejäl dos med kärlek tillsammans med lilla S istället. Minst sagt lika trevligt!

Lite varmt te kanske skulle underlätta mina sömnproblem?
Annars får jag väl som vanligt fantisera om att ligga sådär lungt och stillsamt i din famn igen. Kanske är det de enda som fungerar ? Kanske, ja kanske ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback