Lucia.

Jisses vilken dag! Klev upp 8 imorse, och sedan dess har jag härjat runt, runt & runt ..
För mig innebar Lucia- dagen absolut ingen som helst harmoni. Gudars vad folk det har vart på jobbet, jag tror folk har börjat förstå att julen närmar sig med stora kliv! Jag varken ljuger eller överdriver när jag säger att jag trixat ihop omkring 100 paket idag, och endå var vi hela 6 stycken som jobbade..

Lilla S blev sjuk under natten, och jag led med henne. Det blev ingen utgång, men istället god mat som bestod av potatisgrantäng, lövbiff och en maffig sallad här hemma med familjen. Till efterrätt förser jag mig själv med några glas vin och lite julmusik.

Gårdagen blev för övrigt lyckad, myste framför tvn till idol- finalen och gottade till det rejält med lite ostbågar bland annat.
Sällskapet var ju inte det allra dåligaste heller. : ) Yeh ..

Dags för lite tv ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback