Teskedsgumman



Har precis krupit ned i sängen, som vanligt med laptopen till hands.
Jag har kommit in i en period då té plötsligt är det absolut mysigaste som finns, och godaste dessutom. Idag inhandlade jag mig faktiskt ett nytt, i smak av persika/vanilj- färskt- icke på påse. Intressant va? Himelskt gott vill jag i vilket fall som helst lova!

Idag har jag handlat de sista julklapparna för i år, underbart!
Ännu en sak mindre att tänka på. Dessutom kom jag i god tid till första lektionen imorse och lyckades redovisa uppgiften som jag så länge dragit ut på, jag kan om jag vill!

Under kvällen har jag spenderat någon timma på gymmet tillsammans med S.
Körde kondition och armar, på fredag blir det mage & rygg. Ser fram emot de!

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback