♥ Farsdag

Oj, gårdagen var oplanerad men blev visst en riktig succé!
Kände mig lite halvkrasslig på morgonkvisten, men det försvann senare under eftermiddagen. Mötte upp S på stan och började med bio vid sjutiden, vi såg den svenska komedin Patrik 1,5 - Riktigt bra film må jag säga! Efter det begav vi oss av till Kina och tog med mat hem till henne där vi slog oss ned framför tvn och bara myste lite sådär allmänt. En ren impulsgrej skedde vid elvatiden, vi tog en taxi till Eskilstunas mest fjortisrelaterade nattklubb, Lotus.

När vi kom dit stod det en massa tjejer och grinade för att de inte kom in, de var väl en si sådär 14 år. Jag tror jag och lilla S delade samma tanke just denna stund, men som alltid annars blir det ju faktiskt vad man gör det till.


Vi hade trevligt, och det var skapligt mycket folk.
Jag trodde det var halva priset i baren och beställde in en hel mängd med alkohol till bordet vi satt vid. Givetvis hade jag fel, och blev ruinerad. Johanna i ett nötskal, Ringlade sedan hela vägen hem och däckade på mattan i sovrummet med en mosad mandarin i högerhanden. Slutet gott allting gott.

  

Trotts en baksmälla som slog till riktigt hårt har jag dragit mig upp rätt skapligt idag. Jag och brorsan firade farsdag med en raffig frukost och lite tårta. I present fick gubben en ny morgonrock och två par kalsonger Dessutom några söta rader i Kuriren. Grattis Pappa ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback