Robin

Idag har jag vart duktig, jag klev upp vid elva tiden och satte mig för att plugga.
Känns skönt att ha ett & annat avklararat, men gudars var mycket mer jag har att göra!
Vart ute på en lång- promenad med hunden, rensat huvudet lite .. Vilket behövdes.

En god kvällsmat som bestod av potatisgratäng, fläskfilé och en maffig sallad har nyligen gått ned i min mage. Till efterrätt delar jag och mamma på en flaska vin. Har följt idol under hela kvällen, och dessutom röstat på Robin hela tre gånger! Kanske är det för att han sjunger som en Gud, eller också för att han är så söt att jag skulle kunna äta upp honom nu med detsamma.

Okej, dags för ytteligare ett glas ..

Kommentarer
Postat av: Bettan

det var väll jävligt onödigt med röstningen, skärpning!!

2008-11-29 @ 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback