Snö

Kvällen har vart harmonisk, jag unnande mig själv lite vad jag själv kallar lyx framför tvn tillsammans med en stor hög av täcken och kuddar. Kring mig hade jag som vanligt ett dussintal tända doftljus, denna gång i choklad och vanlij. Som tilltugg kokade jag exotiskt té och tröck i mig några lussebullar. Bättre kunde det helt enkelt inte bli!

Imorgon börjar jag skolan redan vid halv nio på morgonen- med en redovisning såklart, undrar hur det kommer att gå (?),  Efter det skall ytterligare ett moment i svenskan redovisas, men det ser rätt mörkt ut för min del. Jag kommer få skjuta på det som vanligt.

Har för övrigt skrattat mig lycklig idag på all snö som fallit ned, hoppas på mängder av mer!
Det är så vackert ..

Nästa helg tar jag mitt pick pack & drar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback