♥ Tuttar

Redovisningen blev icke av idag heller, datorerna krånglade på hela skolan så vi fick skjuta upp det hela tills nästa vecka i stället. Hade två lektioner, åt en riklig lunch och begav mig sedan ned på stan tillsammans med M.

Hittade mig en hårspray, foundation, ljuslycktor med söta hjärtan och två par trosor i svart spetts med rosa och silvriga trådar i. Försökte även hitta tillhörande bh, men som vanligt hittade jag ingen storlek som passade.

Jag får helt enkelt ha tålamod, efter operationen kommer mina bröst vara som bortblåsta!

Nog om detta, jag skall om en halvtimma tillbaka in till stan igen för att besöka Stålforsskolan, där min matlagningskurs håller till. Hoppas på god mat & glatt umgänge!

Kommentarer
Postat av: ?

operation?

2008-11-12 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback