♥ Faith

" Att tro på något kostar inte, och är aldrig onödigt. Man gör det för sin egen skull, och märker själv av resultatet. "

Hon fick mig att förstå något jag aldrig förstått förut.
Jag vågade inte säga det till henne, men hon lyfte upp en hel del bottenskrap till ytan ikväll.
Stora delar av mig kan andas igen.

Han kallar mig stark.
Är det för att jag inte kan gråta framför honom, eller är det för att jag fryser mina ord när vi väl möts? Hade han sett vad som verkligen finns bakom den där fasaden, hade han kanske förstått komplikationerna.
Jag gråter just nu i min egen tystnad, låter händerna täcka ansiktet trotts att jag vet att ingen kan se mig. Jag är så jävla feg som sörjer dina misstag och vägrar att visa för någon hur ledsen jag verkligen är.

Du har sårat, förnedrat och smutsat ned mig för sista gången nu.


Kommentarer
Postat av: GM

Är du nöjd med helgen? =)

2008-11-02 @ 14:14:37
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback