♥ Påmind

Jag hade precis slagit mig till ro, tänt de små gröna  värmeljusen med doft av äpple på natuksbordet och ställt ifrån mig den stora koppen med svartvinbärsthé. Jag slappnade av och njöt av tillvaron ..

Lilla M ringer och väcker liv i mig, fast jag svarade inte. Såg messet hon skickat, och blev påmind. Imorgon har jag redovisning första lektionen i administration, och jag har som vanligt halkat efter på en bananskal och inte påbörjat arbetet ännu. Ännu ett bevis på hur ansvarsfull jag är! Dåligt..

Jag har knåpat ut att om jag byter koppen med thé mot en kopp kaffe eller två, kanske det löser sig? Då kanske jag dessutom lyckas skriva klart min hälsodagbok inatt. Det är vore ju toppen! Nu börjar jag dessutom bli hungrig, orkar jag vänta tills det är breakfast ?

Har för övrigt  strosat omkring på stan idag tillsammans med M och S efter skolan, det märks att julhandeln kommit igång då varenda butik fått upp sina härliga skyltningar. Folk har dock inte börjat bli sådär hysteriska, men jag antar att det kommer ...
I vilket fall som helst så köpte jag mig två par nya hipsters från Twillfit. Färgerna gick i gammelrosa och mörkbrunt, otroligt prydliga måste jag säga! Sedan blev det senaste parfymen från J.L.O som doftar helt fantastiskt.

Nog om detta, dags för lite administrativt arbete nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback