Is i magen.

Jisses! , Vart ska jag börja någonstans. (?)
Imorgon har jag prov, jag har lyckats snurra till det rejält i min planering och såklart glömt bort det. Prioriteringarna verkar inte gå så bra nu för tiden har jag märkt. Jag har åkt på hundra stressattacker de senaste veckorna, och blivit blind för viktiga saker vilket skapar kris i mitt liv. Jag är skoltrött och så förbannat efterfundersam över allt det som nyligen hänt, ibland är det inte lätt.

Hur länge skall jag vänta på att all is i magen skall smälta?

Kryssningen i helgen blir ett minne för livet, båten gungade sjukt mycket - och någon berusade mig med sin blick. ♥ Jag behöver inget mer säga ..


Kommentarer
Postat av: Josefin

haha lilla älskling, jag vet nu vem det är! haha :D Du kan inte lura mig inte ;)

2008-11-18 @ 12:35:42
Postat av: Ida

Hej hej!

Jag har dragit igång en tävlig på min blogg där du kan vinna ett valfritt plagg/sko/accossear eller en bloggdesign. Välkommen att delta! :)



Direktlänk till tävlingen: http://idamureen.blogg.se/2008/november/tavling-1.html#comment



Ha det bra och lycka till!

2008-11-19 @ 10:40:47
URL: http://idamureen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback