Kryssning

Klockan 13.45 börjar den fullsmockade bussen från Centralen här i Eskilstuna att rulla mot Stockholm, jag tror de andra tjejerna är minst lika ivriga som mig. Det här kommer att bli en upplevelse, och förmodligen en succé ?
Vi har laddat upp med bra musik till hytten, och lagom med alkohol till bussresan dit.
När klockan slagit 6, avgår båten - och i samma sekund har vi bokat bord till buffé. Hoppas det smakar! På söndag är vi alla hemma igen, förmodligen jävligt trötta. Bilder kommer att läggas upp!

Idag har jag som vanligt trippat runt inne i city och gjort av med pengar, denna gång tillsammans med min enda manlige klasskompis. Helt otroligt att killen orkade springa efter mig och ge råd i alla hundra klädbutiker, nåja ..
Jag hittade mig en klänning, lite smycken och smink.

Har rätt dåligt samvete för att jag lyckats shoppa inpulsprylar de senaste två dygnen för omkring 4000:- Är jag beroende ?

Dags för lite sömn, imorgon väntas förmodligen en låååång dag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback