♥ Zombie

Pluggandet avslutades vid tre tiden på morgonen, och trotts påsar stora som icakassar under ögonen kom jag i tid till skolan idag. Redovisning första lektionen? Knappst, allt hade flyttats fram tills imorgon- torsdag. Gissa hur min min såg ut.

Som en zombie irrade jag omkring och led av hunger i en hel evighet då jag inte han med någon frukost under morgonkvisten, det fick bli en maffig lunch tillsammans med M och S på kebabhuset under förmiddagen istället. Läskigt gott må jag säga! Dagens shopping bestod inte mer av än ett par vita strumpor och ett grav. test.

Kvällen har för övrigt var speciell.
Min hemlighet.

Dags att släcka ljusen och försöka sova, börjar redan 08.30 imorgon, kommer bli en tuff dag då jag inte slutar förens vid 18- tiden på kvällen. Men matlagningskursen ser jag allt fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback