Hemligheter

Berätta 4 hemligheter om dig själv:

- Jag tycker skånska är en attraktiv dialekt.
- Jag drömmer om att en dag släppa en bok.
- Jag tycker det är normalt att prata öppet om sex.
- Jag trivs inte som  singel.


Jo, lite brist på sysselsättning har jag allt för tillfället. Hur mycket mina ögon än svider, eller hur ont jag har i kroppen finns ingen sömn att hämta. Det går inte att sova hur mycket jag än försöker! Jag kan inte finna felet heller, vilket gör mig oerhört förtvivlad.

Idag har jag köpt mina första julklappar för året, det fick bli till lillebror.
Sedan hittade jag såklart en ny tröja, en kjol, en plånbok och en jacka till mig själv - ego som jag är. Satan vad nöjd jag känner mig. Imorgon är det smink och skor som står på inköpslistan! Sedan har jag dessutom planerat kvällen tillsammans med S, vi skall färga hår, laga mat, träna och sola. Det kommer bli mys!

Sleep tight.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack älskade vän för du finns <3

2008-11-27 @ 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback