♥ Buskväll



Gudars vilken kväll! Mer stillsammt kan det knappast bli. Som tidigare nämnt tändes doftljusen på, och jag försökte ägna lite tid åt pluggandet. Började lite smått med idrottB- uppgiften som jag ligger lite efter med, men somnade med facet rätt i boken bara en halvtimma efter. Bokstäverna av bläck som gjort avtryck i mitt ansikte vart ju inte särskilt snyggt vill jag meddela! Men någon tyckte visst det var kul ..

Sitter för tillfället och fryser, har precis slitit mig från sängen där jag legat och busat med min lill kisse i evigheter. Jag bara älskar honom, min lilla bebis!

Nu tänker jag gå till sängs och hoppas jag får drömma något fint för en gångs skull.
Börjar redan klockan 09.00 imorgon, vilket kommer bli tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback