♥ Flott

Vaknade med gråten i halsen, länge sedan jag drömmde något som flera timmar efteråt berör. Kom försent till skolan, men skötte mig bra endå. Har haft lång rast nyligen, hela två timmar faktiskt- Jag & josefin åkte till Tunapark och tittade runt. Första gången på flera år som inte ett enda klädesplagg lockade. Vi stannade även till på Jobbet mitt och köpte oss varsin cheeseburgare och glass som vi tryckte i oss ute i bilen när regnet smattrade mot rutan.

Mår oerhört dåligt över att mina nycklar försvunnit då jag känner att det kommer bli en jävla dyr påkostnad för min del.
Johans nyckel, min hemnyckel och skåpnyckeln som tillhör skolan är spårlöst försvunna. ack vilken tur att bilnyckeln inte är involverad!

Nu skall jag skriva rent min projektplan, sedan ska jag till polisen för att anmäla mina försvunna nycklar.
Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback