♥ Höstmys



Mina fönster knarrar och det drar kallt i rummet, utanför är det nästan storm och jag har precis tvättat av mig sminket och dragit på mig min rosa lilla pyjamas jag nyligen införskaffat mig. Håret har jag gjort till en fläta som ser sådär krassligt gjord ut, men jag orkar inte bry mig- för om några minuter kommer jag att sluta mina ögon och somna med detsamma. En kopp med varmt hallonté står på nattduksbordet och väntar på att få bli uppdrucket, men honungen jag hällde i förstörde smaken. Jag får nöja mig med doften. De vita blockljusen brinner för fullt, och jag njuter av skenet i mitt rum.
Hösten kan vara rätt mysig ibland.

Igår unnade jag mig lite tid på stan tillsammans med Malin, det var trevligt.
Köpte mig ett par nya skor, stövlar i svart med snörning, utan hög klack för en gångs skull.
Sedan fick det bli en pytteliten pärla i minsta storlek till min piercing i näsan samt tre par strumpbyxor i shyssta färger, ansiktsprylar och hårvård. En foundation och mascara i budgetpris hittade jag också! -Allt som allt gick jag minst en tusenlapp back på kontot, men för en gångs skull snålade jag faktiskt!


Kommentarer
Postat av: N

hej :) aw tack, va skönt att höra att allting är bra, med mig är det också bara bra :) Vad har du gjort under helgne då?

2008-10-26 @ 11:12:01
URL: http://scherzinger.blogg.se/
Postat av: malin

ja för jag har försökt i typ evigheter med att göra det men jag har aldrig lyckats :( :P

2008-10-26 @ 17:31:19
URL: http://overplayed.blogg.se/
Postat av: Evelina

wow, vilken fin design du har!!

2008-10-27 @ 17:33:33
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback