♥ Dåligt

Har precis spexat ihop en matlåda tills imorgon, blev grekisk sallad med fetaost & kycklingfilé. Perfekt. Imorgon är det praktik som gäller, hela dagen lång. Skönt att slippa skolhelvetet för en stund.

Ingen skola idag, och med det dåligt samvete. I vilket fall som helst har jag unnat mig annat här hemma såsom att städa mitt rum, tipp- toppat garderoben samt kollat på film. En promenad med hunden och sovmorgon har jag även hunnit med. Strålande, eller inte. Fan, så lat jag är.

Jag sitter mitt i årets äckligaste period, då inget får mig glad- då alla avskyr mig.
Vill springa dit ingen kan hitta mig, blunda tills allt är bra igen.

Klockan är halv tio, och jag erkänner- nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback