♥ Mysmackor

Här sitter jag, på mitt feta arsle som är aningen bredare än förra veckan och gör preliminära beställningar från H&M, kan tyckas vara rätt dumt med tanke på att jag ska klara mig månaden ut på knappt en hundring i plånboken. Återstår att se hur detta kommer att gå!

Har precis tittat klart på några avsnitt av One Three Hill, världens bästa tv- serie. Grek- salladen skippade jag och meckade istället ihop två varma mackor med världens jävla glas äppeljuice till. Givetvis åkte de rosa små sockorna på och duntäcket från sängen gjorde mig mysigt sällskap i soffan på nedevåningen. Stearinljusen skippade jag dock denna gång, kanske bränner jag på dem ikväll. Nya ljus med doft av hallon/jordgubb står laddade, underbart!

Mina ögon svider, och nu ska jag försöka vila en stund innan mammsen kommer hem från jobbet. Undrar vad det blir för mat ikväll?

Just ja, jag fick förrästen VG på mitt psykologiprov. Gissa om jag blev glad!

Kommentarer
Postat av: André

Grattis till prov resultatet.



Jag hade fått --IG

2008-10-07 @ 19:42:52
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Hej! Visst kan jag hjälpa dig med designen :) Adda mig på msn: [email protected] så hör jag av mig när jag får tid!



Mvh Mimmi

2008-10-07 @ 21:11:32
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe, tack så mycket! (",)

Inte en chans att du hade kuggat, smartare än mig är du nog allt!

2008-10-10 @ 22:14:41
URL: http://reetro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback