♥ Utbildning



Espresso-utbildningen gick fantastiskt bra, så nu hoppas jag bara att osäkerheten försvinner när kunderna vill ställa sina frågor- så de får den service de behöver. Jag vet att det kommer ta sin lilla tid, men basic informationen bör jag nu kunna, vilket är ett enormt framsteg! Jag trivs där jag är, och ser väldigt mycket fram emot extraarbetet till Jul. Jag måste erkänna att personalen börjar kännas som en extra familj, så bra som de tagit hand om mig. Riktiga stjärnor, de är vad dem är! ♥ 

Helvete vad alla frågar, ja jag lever ensam- utan någon idiot av det motsatta könet vid min sida. Ja, jag trivs bra med det, och nej jag är inte intresserad av någon typ av förhållande. Mina fördommar mot män är idag inte särskilt underhållande, därför avstår jag från att skriva ned dem.

Sådär, då var det dags för lite glass med chokladkross.

Kommentarer
Postat av: Som om du inte redan vet

Eru Singel ? Om Inte, E du då kanske sugen och lära känna varandra lite närmare? Kanske kan få "bjuda på nudlar" om de passar damen någon dag ;) hehe Hnja...

2008-10-20 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback