♥ Gossocka



Har precis tryckt i mig en stor bit lasange och tittat klart på dagens avsnitt av One three hill. Bättre serie finns bara inte! Funderar starkt på att beställa hem hela boxen med alla säsonger snart. Perfekt för mig att slå på innan läggdags varje kväll. Hm, Har dessutom dragit på mina nya myssockor, som ni ser på bilden ovan. (",) Gos.

Dagen har vart kort, ingenting speciellt har hänt- förutom det lilla hos J.
Förmodligen börjar den saknade sömnen från inatt slå till nu, då jag nästan håller på att trilla av stolen. Fy satan vad trött jag är! Mitt huvud bultar och mina ögon svider ..

Skulle nog behöva lägga mig och vila en stund, men icke. Svenska redovisning imorgon och dessutom annat smått och gott som behöver göras.

Dags att sätta lite fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback