♥ Negativt

Otrimmad, trött och nedstämd. Bättre beskrivning om mig själv kan jag inte ge idag. Tur att kaffet från imorse fortfarande håller mig vaken, sömnbrist säger jag bara. Skolmaten bestod av klumpigt mos med getkorv och coscos. Mumma eller vad? Livlös dag med andra ord.

En lektion kvar, sedan får jag gå hem. Det första jag ska sysselsätta mig med är att göra iordning världens jävla grek-sallad, efter det tänker jag ge mig ut i skogen tillsammans med hunden och försöka kasta mina tankar åt helvete. Jag är trött på att känna som jag gör!

Kommer bli tidig läggdags idag, trotts att jag måste hinna med att plugga.
I vilket fall som helst, dags att hjälpa Josse med projekarbetet nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback