♥ Tidsfördriv

Ikväll är jag sjukt trött efter allt håll- igång på jobbet. Mina fötter värker och ögonen svider, precis som när man fått tvål i dem. (",) Imorgon börjar allt om igen, men som tur är gäller det bara ynka 5 timmar. Kommer vara helt slut på måndag morgon, då jag redan börjar praktiken klockan åtta. Men jag ska inte klaga, för den här gången ser jag faktiskt fram emot det. Nesspresso- utbildning! Kommer förmodligen att bli en mycket spännande erfarenhet att ha med sig i det sk. bagaget framöver.

Tiden går i full fart framåt, och jag kan knappt förstå det själv att vi snart är inne i November månad. Hitils har jag inte hunnit förbereda mig med någon som helst julklappsplanering, men det börjar faktiskt närma sig nu! Jag har i alla fall bestämmt mig för att få allt "klappat och klart" den 1 december. Vi får väl se hur det går ..

Setat och diskuterat lite med pappa framför tvn en stund ikväll också om att åka iväg på Cosmonova. Mamma tycker att det är skitlöjligt, så hon stannar väl hemma. Surtant. Kanske lyckas jag övertala brorsan, vem vet.
Vore oerhört mysigt i vilket fall som helst.

Dags för en kopp té, och lite tända ljus framför tvn nu.
Tänkte slå på några avsnitt av One three Hill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback