♥ Vinnare

Löjligt lungt på jobbet idag, hur skönt som helst.
Ätit tacos tillsammans med familjen ikväll, och tittat lite på fotboll med brorsan. Skall strax tassa upp och krypa ned i sängen, men först dricka några glas äppeljuice som jag nu setat här så länge och suktat efter.

Mamma har under eftermiddagen haft ett sk. ljusparty här hemma.
Trotts att jag inte var med kan ni som känner mig nog räkna ut att jag köpte på mig en massa prylar endå. Två stora lådor fulla med doftljus av alla möjliga sorter kommer jag snart att få levererat hit hem. Mys!

Och har ni sett min design?
Jag hade turen med mig och vann den hos Mimmi idag, hoppade runt här hemma av lycka efter beskedet. Jag kan inte säga så mycket annat än tusen tack!

Dags för den där äppeljuicen nu ..

Kommentarer
Postat av: Löv

ja, den nya designen var mycket fin! :)

2008-10-20 @ 11:46:34
URL: http://lovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback