♥ Ensam är stark

Några vackra drömmar fick jag allt inte, trotts att det var min sista önskan innan jag slöt mina ögon och somnade. Natten har vart tung, vaknade konstant och fattade knappt vem jag var varje gång det hände. Sjukt irriterande.

Finns inte en chans att jag skulle orkat med skolan idag, så jag skippade det helt.
Jag tänker sysselsätta mig med andra saker såsom att plugga lite svenska och psykologi istället.
Men först skall jag göra klart mitt här, hemma hos J.
Missade provningen av studentmössor idag! Attans jävla skit.

Jag är så sjukt ledsen över allt, vill inte såra dig.
Men jag kan inte hjälpa att det vi hade runnit ut i sanden,
Mitt hjärta tillhör ingen annan än mig själv, och allt jag vill är att vara ensam just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback