♥ Idolmannen

Kvällen har vart lång, eller också så inbillar jag mig bara det. Har precis förflyttat mig från tvn där jag nu setat en längre tid och mummsat på min äppelpaj jag idag bakat. Tittade även på idol, där min godisbit är med. Han är så förbannat vacker! Hade en öppen diskution om hur våra barn skulle se ut, men min bror gav mig inte direkt någon respons.

Har precis skickat iväg en order på Ginzas hemsida där jag denna gång beställde fyra filmer. Såklart blev det sega komedier som alltid spelas innan läggdags! Jag bara älskar dem, men Titanic tar lätt hem första pris! Kärlek, kärlek, mängder med kärlek ..

Klockan börjar bli mycket, ska upp vid halv sju imorgon. Icke så skoj som det låter kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback