♥ Nattdans



Helgen är slut, och en ny fullspeckad vecka är igång igen. Fredagen tillbringade jag med lite festligheter tillsammans med Sandra på Centro. Vi var omringade av tända ljus och blev bjudna på champange, anledningar och resterande händelser håller vi nog oss för oss själva.

Lördagen var oslagbar, riktigt partaj tillsammans med sockerdruvorna på Lotus, eskilstunas mest fjortisrelaterade nattklubb. Jag antar att det var sällskapet som höjde stället, Josse är  kung på dans vill jag lova! Tack för en fin kväll. Måste göras om.

Igår var det praktik, dagen gick rätt fort eftersom det för en gångs skull var lite rörelse i butiken. Satt ett par timmar under kvällen och pluggade lite till psykologiprovet som jag strax skall göra. Hoppas att jag klarar det! Pepp.
Glömde sorgligt nog att plugga till svenskan idag som rent ut sagt gick åt helvete, taggad inför omprov!

Dags att runda av, läsa lite anteckningar innan provet startar.
Klockan fyra har jag klipptid, så imorgon är jag troligen korthårig. Läbbigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

köna knulldanser du har för oss=P.

2008-09-30 @ 19:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback