Funny.



Kvällen börjar närma sitt slut, och snart är det läggdags.
Dagen har vart lång & jag har verkligen insett att kameran skall finnas i handväskan dygnet runt, oavsett vad. Om någon ens kunde försöka föreställa sig dagens alla sjuka händelser alltså.

1. Min fula min när jag fick beskedet Icke godkänt på svenskaprovet.
2. Josses manliga skrik när hon sprang rakt in i stans snyggaste kille.
3. Mitt fall på alla fyra när jag snubblade på Flaneur under lunchtid.
4. Josses ryckningar med bilen som fick omgivningen att skratta, då det såg ut som vi diggade till musiken.
5. Mitt skrattanfall efter ett lyckat psykologiprov själv inne på toaletten.
6. Mitt ansiktsuttryck när hårfrisören var klar med mitt hår. ( Hon visade sig vara praktikant, 16 år gammal )

Jag har även sprungit på stan en stund och köpt mig härliga ljus med en doft av kakao- både mörk och ljus. Luktar för jävla underbart alltså! Tänkte ta och mysa till det på rummet ännu mer innan filmen åker på ikväll/natt.

Imorgon är det onsdag, vilket innebär veckans tråkigaste dag. Idrott och läbbiga lektioner hela dagen lång!
Nu ska jag sätta mig till rätta i soffan igen och vänta på att Idol ska börja.

Kommentarer
Postat av: malin

vi har ju typ ingen idrott imorrn?

2008-09-30 @ 22:25:30
URL: http://overplayed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback