♥ Mys



Åh så härligt med alla dessa mörka, dystra höstdagar som lyses upp med en bra film och en stor kopp varmt té om kvällarna. Jag bara älskar det! Att dessutom fylla hela hemmet med dussintals levande ljus, kan jag lova är rena rama njutningen! Strosade omkring inne i city för några dagar sedan och såg hur butikerna började ladda upp med hösten/vinterns senaste kollektion, kommer blir spännande att ge sig ut på fredag för att återligen fylla de tomma "luckorna" i garderoben. Det första målet jag har är att finna en ny jacka, helst i någon mysig färg. Andra målet är faktiskt att göra en rivstart inför julen, då jag tänkt börja spana efter lite julklappar.

Appropå julklappar, i fredags meddelade jag mitt svar till chefen på Duka om extraarbete- och vet ni vad? Efter den 13 december kommer jag att sätta igång! Ser verkligen fram emot att tjäna en extra hacka, vid sidan av slaveriet på donkén. Nåja, hur som helst så vet ni nu varför jag ler lite extra om dagarna.

Idag har jag inte gjort annat än att jobba, kom nyligen hem efter att pappa vart så snäll som hämtat mig. Nu väntar jag bara på att maten skall bli klar ( Potatisgratäng m. oxfilé och sås ) så jag kan äta och sedan gosa ned mig framför tvn med en stor skål popcorn vid mig.

& Johan! Tack för tavlan, den var fantastisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback