♥ Förväntansfull



Har precis tryckt i mig två "crepes" som mamma lyckades göra riktigt bra denna gång, så nu sitter jag här mätt & belåten och funderar på om jag ska orka hasa mig in i duschen alldeles strax. Dagen har vart lång, trotts att det vart praktik. Är lite smått ivrig över att få se schemat som Magnus ( min chef ) just nu håller på att lägga för mig. Det är iorförsig redan fastställt att jag börjar den 19 december, då julrutchen sätter igång- men har inte en aning om hur länge/ många dagar det kommer att pågå. Uh vad jag ser frem emot detta!

Imorgon är det tisdag, och ett litet svenskaprov väntas. Dock har jag inte börjat öva till det ännu, vilket får mig att känna både stress & press. Men jag kommer att klara det, det gör jag.

... Slutar inte förens vid tre, och efter det blir de en sväng på stan, ska boka klipptid, piercingtid- och om jag hinner göra ett besök på blue Lotus för att sno en tid för ny gaddning.

Nu nog om detta, dags för en dusch. Sedan blir det té, tända ljus, tv och en jävla massa pluggande.

Kommentarer
Postat av: malin

vad för svenska? vi hinner inte ens ha svenska imorrn, och det va förra veckan när du skolkade från mattestödet och svenskan ju?

2008-09-22 @ 21:40:32
URL: http://overplayed.blogg.se/
Postat av: malin

vi slutar 12

2008-09-22 @ 22:57:10
URL: http://overplayed.blogg.se/
Postat av: gissa en ggn

Inte bara jul ruschen det datumet...

2008-09-23 @ 22:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback