♥ Kvarglömd

Ikväll är jag tröttare än någonsin, nåja kanske jag överdriver lite nu, men ..Klev upp vid halv nio imorse för att kasta mig in i duschen innan det var dags att fara till jobbet. Lite dåligt samvete har jag allt för att jag glömde matlådan hemma, men som många gånger förr fick jag flotta till det med en Qp cheese & Co.  Mumma!

Till min lycka var det ovanligt lungt på jobbet idag, och gissa vem som fick sluta hela två timmar tidigare?! Vid sjutiden hämtade en taxi upp mig och körde raka vägen hem till J där jag skulle vänta på bussen som skulle ta mig hem till lilla Sundby. Dock blev jag alldeles på tok för trött när jag slängde mig i soffan för att vila till en bra film, att jag nästan somnade. Fanns ingen som helst ork till att förflytta mig därifrån  ..

Jag blev alltså kvar.
Dags för en dusch, sedan är det läggdags som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback