♥ Shopping

Jisses vilken dag! En rejäl sovmorgon och en galen runda på stan först tillsammans med Johan, sedan Josse. Började med lunch på thai, sedan blev det Tunapark som gällde. Gud så ont i fötterna jag hade efter sex timmars gång i alla butiker! Nu är jag helt slut och laddar inför sängen, ska slå på en av de nya filmerna som kommit i min brevlåda idag. Spännande!

Imorgon är det praktik som gäller, och för första gången ska jag inte glömma att ta med min matlåda. Förutom praktiken så är det ju dessutom helg! Gud så skönt, dagarna kommer att fyllas med hårt arbete på Donkén- men löna sig med ett riktigt partaj på lördag.




Skor, Bianco 550:-



'
Ljuslyktor, Sia 65:- / styck



Halsduk, H&M 149:-
Roströd kofta, Åhlens 299:-
Basictop havsblå, GinaTricot 149:-
Svart tunika, GinaTricot 69:- ( REA)
Brun/Begie kofta, H&M 249:-
Christina Aguleria parfym, Kicks 179:-


Kommentarer
Postat av: malin

det finns finare ljus nästan likadana, mkt billigare på indiska =))

2008-09-25 @ 22:31:48
URL: http://overplayed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback