6 April

Då ligger man på soffan igen, orkar inte förflytta mig upp till sängen så det slutar väl med att jag ligger kvar här, precis som natten till idag. Nåväl, jag har vart duktig och promenerat mig genomsvettig med mammi under en timma ikväll och det är väl i princip det enda vettiga jag gjort under dagen.
 
Imorgon blir det färd till stan, har hur mycket som helst att uträtta. Bland annat lämna in skinnjackan som spruckit, hämta balklänningen ( prova tyll till den dessutom ), fixa naglarna, sola, fika med Sandra, 70 minuters körning på körskolan, införskaffa två nya linnen samt ett par jeans och .. Oj, nu blev det mycket .. Vi får se vad som hinns med imorgon helt enkelt! Uppstgning sker klockan 08.00.

Jag trodde på oss,
precis lika mycket som du gjorde.
Vi misslyckades tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback