Development

Jag tror bestämt att det är i möten med människor man utvecklas.
Man kan ha teorier om hur man skall bete sig och analysera sitt beteende för att undvika gamla misstag. Men det är lätt att sitta hemma och säga "Joo men visst. Nu är jag riktigt stark i mig själv. Jag har ett bra självförtroende. Jag vet var jag står och jag vet vad jag mår bäst av. Jag har accepterat mig själv som jag är och om folk har problem med det, så är det deras problem"

Teorin är alltid annorlunda än verkligheten. Man kan aldrig förbereda sig själv tillräckligt. Man kan faktiskt inte vara beredd på det oförberedda.


Kommentarer
Postat av: de du!

SNYGGING <33333

2009-04-21 @ 14:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback