Magic night



Gudars! Magisk natt var nog bara förnamnet.
Jag kan inte minnas sist jag hade det så roligt. För första gången på sjukt länge mådde jag bra, jag var glad och kände mig fri från det att första ölen knäpptes tills jag slöt mina ögon och somnade på soffan hemma hos lilla S. Det var sjukt mycket folk ute igår, vissa trevligare än andra dock. Nåväl ..

Vaknade efter 3 timmars sömn med lite kött på benen, och vinglade ned till stan för att möta upp mammi. Shoppade en födelsedagspresent till far, samt två super shyssta armband till mig själv. Lade även undan ett par svarta converse och en stor svart oversize tröja med krage som skall hämtas imorgon, yeeyy!
Någon som känner sig sugen att sällskapa? (a)

Jag slog även mitt rekort i att lyxa på krogen igår. Över tusenlappen back gick jag! Attans.
Lördagen blir betydligt snålare .. Men fan vad laddad jag är, redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback