Paketmys

Åhej, vilken kväll!
Tillsammans med vackra lilla S, har jag ikväll solat, lagat mat, gullat och öpnnat presenter. Vi firade min födelsedag lite i efterskott.. och hon överraskade mig som vanligt. Tjejen verkar tydligen alltid ha flyt med att göra mig happy. ( Skryter ) Jag fick ett presentkort på en halvkroppsmassage samt ett superfint och stort hjärta som skall fästas på väggen med plats för ljus, hur gulligt är inte det? Och för att inte tala om kortet hon skrev, alla ord .. det värmde! Tack, tusen tack för allt mitt hjärta!

För övrigt så har jag skrivit nationella i svenska B idag, det gick väl inget vidare- Men vad förväntar man sig av mig klockan halv nio på morgon egentligen? Gah ..
Nåväl, med lite tur så sänker inte detta mitt grund betyg i alla fall.

Känslan av att skolan börjar närma sitt slut har äntligen tagit sig i kroppen på mig, det är läskigt underbart må jag säga! Studentmössan och det sockerfräna graverade champangeglaset anlände idag hem till mig, vilket inte gorde saken värre precis. Jag är glad, glad och mer förväntansfull än någonsin just nu ..

Yeey, klockan är snart tre på natten, och framför mig sitter S och läser flitigt inför ett prov hon inväntar imorgon. Tänk om jag också kunde vara så duktig! Wow, hon är verkligen min förebild just nu ..

Undrar vad hon läser, hon ser lite skärrad ut. Kanske börjar även hon bli trött,
vad vet jag. Gäsp!

Jaja, time to sleep. För min del i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback