Vår

Dra åt skogen vilken hektisk dag jag haft!
Kom nyligen innanför dörren, efter en lång skön promenad runt samhället tillsammans med mor min, och hunden förstås. Det börjar bli kyligt ute, dock är det inte så mörkt- vilket får vårkänslorna att fortsätta blomma.

Körningen gick bra idag, ovanligt bra faktiskt. Snart är det dags att boka uppkörning, men innan dess måste jag nog brottas lite mer med den teoretiska biten. Nåväl, lunchade tillsammans med S på Waynes i förmiddags där jag som vanligt tryckte i mig bakad potatis med kyckling på spett med tsatziki och sallat. solklart!

Naglarna jag fixade blev som vanligt perfekta, och jag är nöjd. Efter att jag blev färdig hos henne unnade jag mig en kort sväng på stan, där jag hittade mig två randiga oversize tröjor i blått&vitt, ett bas-linne i cremévit samt ett par nya lite old-style- solglasögon. Även lite inpulsköp förekom, där nagelprodukter, deodorant och läppglans noterades på kvittot.

Jag har även vunnit ännu en auktion på Tradera idag! Ett super sweet armband i silver
( Rosabandet ) Jag bara älskar't!

Dags att fortsätta kolla lte Hockey med bror min nu,
givetvis håller vi tummarna för FBK ikväll.

Nytt!! Armband, Rosa bandet, bröstcancer, stöd, hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback