Studentbal

Har precis krupit ned under täcket, slog på one three hill och drog fram lådan med alla tusen nagellacks- flaskor i. På mig har jag min löjligt rosa hello- kitty pyjamas som är jävligt svår att motstå när ingen annan ser mig. Nåväl, någon bra färg verkar jag visst inte hitta som passar, så jag antar att det får bli den klassiska vita manikyren tills imorgon.

Under tre år på gymnasiet har jag ta mej fan sett fram emot denna dag, som strax är kommen. Det börjar bli lite nervöst nu, men jag tror det kommer gå bra. Det är ju inte direkt varje dag man går på Studentbal i sundbyholms slott klädd i världens klänning. Garanterat att det kommer bli supervarmt, och stackars Joakim ( min kavaljer ) som kommer få höra allt gnäll!
[ skrattar i min tystnad ]

Nåväl, steg inte upp från sängen förens vid tre i eftermiddags. Hade lite svårt att slita mig ..
Efter ett besök på Tunapark, mat på Spicy hot och lite solning åkte jag hem. Ville så gärna vara med de andra ikväll, men imorgon är en viktig dag- så vill man vara fin får man lida pin har jag faktiskt hört talas om.

Ojoj, det är mycket som händer just nu.
Men känner att det får bli punkt här, då det är dags att sluta ögonen och försöka få lite sömn.

Jag föll för dig, baby.
Förlorar jag dig nu, kommer hela min värld att rasa samman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback