Slut

Puh! Ännu en helg är över, och dessvärre också lovet. Dock är det ju röd dag imorgon, vilket innebär att jag ( & förmodligen alla andra ungdomar i sverige ) även får lite extra ledighet. Inte för att jag har några särskilda sysselsättningar att invänta, men ska se till att försöka njuta av dagen på bästa sätt endå. Hoppas på stor sol och massor utav värme såklart! Kanske tar jag med mig kameran ut på förmiddagen och plåtar lite?

Imorse vaknade jag inte lycklig, utan istället med ett brustet hjärta som sved mer än någonsin. Fortfarande förstår jag inte hur jag kunde låta mig själv vara så korkad. Jag är så kär, så kär, så helvetes jävla olyckligt kär!

Jag har för övrigt sedan dess inte gjort särskillt mycket förutom att piggna till under en promenad till stadsparken tillsammans med S. Det blev lite glassätande och småprat tills solen i stort sett gick ned, då jag åkte hem och åt grillat tillsammans med familjen.

Nu är det inte lång tid kvar tills jag skall krypa ned i sängen tillsammans med en skål jordgubbar. Men först måste jag bestämma vilken film som åker igång.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback