Vunnen auktion

Hm, vad säger man. Ännu en urusel kväll har passerat och fortfarande känns det som om 100 kilo sand vilar bakom ögonen på mig. Opegripligt, jag har ju för sjutton inte gjort annat än sovit hela helgen!

Nåväl, har diskuterat lite med en vän under kvällen om den kommande veckan. Det är ju trots allt påsklov, det sista någonsin dessutom. Stora funderingar på färd till Stockholm, Örebro och Västerås blommade fram- men även en kryssning till Helsingfors lades som förslag.

Dagens höjdpunkt måste nog ha vart auktionen jag vann på Tradera tidigare idag. En sockersöt champangefärgad klänning med guldbrodyr som jag förhoppningsvis kan ha på studenten. Endast 410:- ( + frakt 60:- ) !

Imorgon är det en ny dag, vilket även innebär nya tag. Är vädret på min sida och resulterar sig med sol, har jag lovat mig själv en långpromenad under morgonen innan färd mot stan- där solning skall ske. Lite färg bör man allt ladda upp med inför studentbalen som det nu är mindre än 4 veckor kvar till. Helt sjukt vad fort tiden går nu ..

Nu tänker jag slå på Mamma Mia filmen och dricka lite te innan jag somnar.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback