Teori



Stängde förmodligen av väckarklockan i sömnen imorse, och råkade försova mig. Men turen verkade vara på min sida, och jag kom endast 5 minuter försent till första lektionen. Tummen upp!


Har påbörjat den teoretiska biten av körkortet idag med en föreläsning på bilskolan som varande i nästan två timmar. Det var väldigt intressant och gick utomordentligt bra! Synd bara att tiden rusar iväg när intresset och koncentrationen överväger det andra.


Kom hem kring åtta ikväll och har sedan dess spenderat lite tid framför tvn tillsammans med mor min, alltid lika trevligt. Jag försöker peppa henne lite till idén hon har om att starta eget, det vore grymt. Ett litet café kanske?


Nu tänkte jag tända lite doftljus här inne i mitt lilla rum, ordna mig en kopp svartvinbärs- te och luta mig tillbaka under alla dessa duntäcken och fluffiga kuddar för att kika på glosorna som det blir förhör på imorgon.


Bilden ovan är från i fredags,
Några stammisar som gästar lotus, bad- so bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback