Magont

Efter flera timmars liggande i fosterställning instängd på mitt rum, har jag äntligen börjat känna av den lilla hjälp som alvedonet verkar bidra med. En så fruktansvärd mensvärk har jag inte haft på flera år, det är till och med så jag får kräkningar! Usch.

Redan tisdag, och jag känner på mig att detta sportlov kommer vara över fortare än någonsin. Min kalender har aldrig vart så fylld som den är nu, vilket betyder att jag inte kan räkna på fingrarna vad som måste göras längre. Det är inför studenten, studentbalen, alla dessa prov, inlämningar, förberedelser inför nationellaprov, beslut om högskola, körkortet, söka jobb .. hur hinner man med allt egentligen?

Vad jag skulle behöva just nu är ett varmt bad, lite massage och ompyssling.
Kanske kan jag använda hundögonen ikväll?, de finns ju
faktiskt en liten chans att de fungerar.

Jag längtar efter dig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback