Sanningen

Förlåt mig, jag skäms så.
Jag menade inte att blotta mitt hjärta för dig,
lägga mitt liv i dina händer eller drömma om att få
stå på jordens skal och skrika ut min kärlek till dig.

Jag menade inte att falla till marken, utan att landa i din famn.
Heller inte att ge upp så lätt.

Det spelar ingen roll om de är en ny dag, nytt väder, nya år eller nya tag. Jag har ingen som helst anledning att ljuga längre, ljuga om att du är min enda riktiga kärlek, någonsin.

Du har alltid kunnat läsa mig som en öppen bok, och endå vart innehållet i varje kapitel.
Trots våra tvister har jag aldrig tvivlat, tvivlat på min kärlek till dig.

Idag kan jag inte komma dig närmare än i mina drömmar.
Bara Gud vet hur mycket jag verkligen saknar dig..


Kommentarer
Postat av: Josefin

Kämpa på gumman!

2009-02-25 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback