Allmänt

Ny vecka, nya tag.
Nåja, än sålänge är det ju faktiskt söndag.

Helgen har vart .. skum? Spenderat massvis med tid tillsammans med min Sockertopp, Sandra. God mat, härliga drinkar och urkassa krogrundor! Ja, det var väl i stort sett allt.

Somnade rätt kvickt efter att ha kommit hem från en efterfest  när klockan var omkring 6 imorse, dock hade jag en buss och passa och fick mig därför bara omkring 2 timmars sömn. Det känns inte okej just nu kan jag tala om!

Ikväll är planerna minimala, fick ställa in det som jag så länge sett fram emot att göra tillsammans med min vackra varelse- och den dystra anledningen är såklart jag själv, jag och mitt klantiga ego. nåväl, det kommer fler dagar- som förhoppningsvis är mycket bättre dessutom!

Nu skall jag ta hand om tvätten, sen blir det städning som gäller.
Måste hinna med att plugga lite psykologi också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback