En älskad vän.

[ 22 jan, 17:47 ] Hon.
Allt är inte alltid som man vill, eller som man tycker det borde vara. I dagens läge vet både du och jag att du inte kan glöma, och släppa taget. Det kan vara jobbigt att inse en sanning som inte borde vara sanning. Sluta upp nu gumman och inse att du/ni inte kan släppa taget. Följ dina känslor- som mig!

[ 22 jan, 18.00 ] Jag.
Jag vet, & jag vet. Det är som att ligga i koma, jag blundar för verkligheten. Men killen är som natt, och jag som självaste dagen. Det skulle aldrig fungera! Ingenting jag söker- finns hos honom, ser ingen framtid. Jag kan bara komma framåt på det vi en gång hade, leva på de döda i min kropp som en gång levde- för honom. Detta är sinnessjukt, jag vet.

[ 3 minuter efter .. ] Jag.
Trygghet skulle jag tippa på att svaret är. Jag är rädd för att vara själv, och det enda som är följden till det är; konsikvenser. Jag vet inte vad jag gör, och är just nu oerhört förvirrad. Om jag kunde skulle jag flytt till en annan stad, ett annat land för länge sedan och byggt mig ett nytt liv. Men .. Ingenting är väl försent ännu ..

[ 22 jan, 18.52 ] Hon.
Älskade vän. Ta en dag i taget. Lek inte med dina känslor och inte hans. Det blir bara värre. Antingen satsar man, eller inte. Jag tänker låta dig vara ifred med känslor och allt. Bara du vet att jag finns här! <3


Kommentarer
Postat av: I Z Z A H

ute efter en ny blogg design kolla in denna sida http://izzah.blogg.se/design/

2009-01-22 @ 22:21:30
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Sista chansen idag för den rosa blogg auktionen, välkommen om du är intresserad! Trevlig helg.

2009-01-23 @ 11:54:06
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: fashionkoma.blogg.se

hej gumman! tack desamma.

Har inte kommit igång med min blogg riktigt än, måste får mer tid bara men jag hoppas du fortsätter titta in ibland.

kram hanna

2009-01-24 @ 23:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback