Nyårslöften



Jag nekade erbjudanet till krogrundan, och stannade istället hemma med familjen. Jag fixade lite grönsaker och till det dippsås, hur smaskigt som helst! Dessutom har vi skapat lite stämning med tända ljus och dämpad belysning.
Skall snart fixa lite jordgubbste, men först en sväng in i bastun! På med hårinpackningen och en snabb ansiktskur efter det hela, det kan ju inte bli bättre!

Imorgon har jag svaga planer med lilla S, men även funderingar med en annan vän. Jag antar att humöret visar mig vad som händer, någon fest blir det då i vilket fall som helst inte för min del. Dags att rycka upp sig och rätta sig efter alla hemliga nyårslöften..

Bättre sent än aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback