Omotiverad



Klockan är efter tolv, och jag borde egentligen sovigt för länge sedan. Imorgon börjar skolan igen, och jag är inte det minsta peppad. Alla saker som skall göras och slutföras kommer bli tufft, det känner jag på mig redan nu. Puh, jag är så skoltrött och omotiverad till allt som rör sig kring studierna att jag snart går i taket. Hur skaffar man sig nya krafter till att orka egentligen?

Forest fruit, så heter mitt te jag just nu sitter och sörplar i mig, gudomligt! Jag har även ett fat fyllt med vindruvor som smakar fantastiskt. Jag känner mig inte det minsta sömnig över huvudtaget, och undrar hur det skall gå att komma upp imorgon. Klockan är ställd på 06.15, yeeyy!

Sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: soeticz

sv: aa det gör ni : )

tack så mycket, vad glad jag blir:D

2009-01-07 @ 23:14:30
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback